Pages

Sunday, December 11, 2016

BLOGMAS #6: BEST OF 2016 - MAKEUP ***** NAJBOLJŠI IZDELKI LETA 2016 - LIČILA


The year is coming to an end and among other things, a post about my favorite make-up products in 2016 is an absolute necessity. I reviewed quite a few of these products during the year. Where such post already exists, I'm including a link so you can read about the product in detail.

Eden od letnih zaključkov, ki je vsekakor nujen, je takšna objava o mojih naljubših ličilih, s katerimi sem se srečala v letu 2016. Mnogo teh izdelkov sem tekom leta že ocenila - kjer takšna ocena obstaja, bom vedno dodala povezavo, da si lahko prebereš še moje podrobno mnenje.

I tried to choose one product in each category but had to leave some categories out (like bronzer) because I simply didn't find a product that would amaze me in 2016. Since there are still a bunch of products I want to talk about, let's get started!

V vsaki kategoriji sem poizkusila izbrati en izdelek, pri čemer pa sem morala nekaj kategorij izpustiti (na primer bronzer), ker enostavno letos nisem našla izdelka, ki bi me tako očaral, da bi ga danes želela deliti s tabo. Ker pa je ličil vseeno veliko, predlagam, da kar začneva.


Let's start at the base. My favorite primer of the year is L'Oreal Infallible Mattifying base. It's a silicone primer that was put on hold during the warm summer months, but in normal weather this primer creates a lovely base on my face, fills the pores and prepares the skin for the liquid foundation. In that category, I really enjoyed the Catrice HD Liquid Coverage which is a mattifying foundation. Dropper made sure that the application was simple and besides being mattifying, this foundation also excelled in coverage. I also have to mention the Cover FX Custom Cover Drops (review *here*) that truly amazed me this year. I mixed them with primer, day cream, BB creams and other liquid foundation. They always blended nicely and made my skin look nice and fresh. Last but not least I want to mention the Maybelline Affinitone concealer that is creamy and thick (more than I can say for most concealers I own) so I mainly use it to cover imperfections and not for highlighting under my eyes. It's too heavy and creamy for that in my opinion.

Začniva pri osnovah. Moj najljubši primer leta je L'Oreal Infallible Mattifying base. Gre za silikonski primer, ki je v največji vročini sicer počival v predalu, vendar pa mi v normalnih temperaturah ustvari lepo podlago na koži, zapolni pore in kožo s tem pripravi na tekočo podlago. Med temi sem letos uživala predvsem v uporabi Catrice HD Liquid Coverage, ki je mat tekoča podlaga. Kapalka poskrbi za enostaven nanos, poleg matiranja pa se ta podlaga lahko pohvali tudi z dobro prekrivnostjo. Poleg te podlage dodajam še Cover FX Custom Cover Drops (ocena *tu*), kapljice, ki so me letos poleti resnično navdušile. Dodajala sem jih primerjem, dnevni kremi, BB kremam in drugim tekočim podlagam, s katerimi so se odlično zmešale in ustvarile lep, svež videz moje kože. Nenazadnje je tu še Maybelline Affinitone korektor, ki je bolj kremast in gost, kot je to značilno za večino korektorjev v moji last, zato ga uporabljam predvsem za prekrivanje nepravilnosti na koži, ne pa toliko za osvetlitev predela pod očmi, saj je za to po mojem mnenju pretežak in pregost.


To continue with the products that make my skin look flawless, I certainly must mention my favorite translucent powder of the year Laura Mercier translucent powder. It's a magical product that prevents the concealer underneath my eyes from the slightest creasing. The Balm Sexy Mama is a pressed finishing powder that I rediscovered in my collection and almost used up in the past few months. It really mattified my skin nicely and even in the boiling heat I managed almost five or six hours without visible build-up, which is an absolute record in my books! Two blushes that won my heart this year are Golden Rose Silky Touch (207) and Trend It Up (020). Even though they are both coral, the first has red undertones and the second pink undertones (review *here*) so they look very differently once applied on the cheeks.

Če nadaljujeva pri izdelkih, ki ustvarijo lep videz kože, je vsekakor moj najljubši transparentni puder v prahu tega leta Laura Mercier translucent powder. Gre za čudodelni izdelek, ki korektorju pod mojimi očmi za cel dan popolnoma prepreči kakršno koli nabiranje v gubicah. The Balm Sexy Mama je zaključni puder v kamnu, ki sem ga letos ponovno odkrila v svoji zbirki in v zadnjih mesecih skorajda porabila. Resnično poskrbi za matirano kožo in tudi v vročih dneh mi je uspelo vidnemu nabiranju maščobe uiti za kakšnih pet, šest ur, kar je zame absoluten rekord! Dve rdečili, ki sta letos osvojili moje srce, sta Golden Rose Silky Touch (207) ter Trend It Up (020). Čeprav sta oba koralne barve, prvega vleče nekoliko proti rdeči barvi, drugega pa proti roza (ocena *tu*) in se posledično na licih odražata povsem različno. 


I won't spend a lot of time talking about the Kat Von D Shade and Light Contour palette. You can read the entire review *here*. It's a beautiful palette with pigmented, soft shadows appropriate for every skin tone. Even thought it's quite expensive you get a lot of product and I'm sure that I'll be using this palette for years to come.

O paletki za senčenje in osvetljevanje Kat Von D Shade & Light Contour palette ne bom izgubljala veliko besed, oceno lahko prebereš *tu*. Gre za čudovito paletko z dobro pigmentiranimi, mehkimi senčkami, primernimi za vsak odtenek kože. Čeprav je paleta draga, je količina izdelka v njej res velika in jo bom gotovo uporabljala kar nekaj let. 



To tightline my upper lid, I've been using the Trend It Up Ultra Slim Kajal for a few months now. It's nicely pigmented and doesn't bleed into my waterline. Catrice Glam&Doll Super Black Liner has an interesting shape. The tip is incredibly precise and I can create a lovely line with it - when my hand is still enough. The only thing I can say about the Artdeco Long Lashes mascara is that it creates incredible volume on my lashes and is one of the blackest mascaras I've ever come across (review *here*).

Za obrobo na zgornji veki (tightline) že nekaj mesecev uporabljam izključno Trend It Up Ultra Slim Kajal, ki je lepo pigmentiran in se ne razmaže v vodno linijo. Catrice Glam&Doll Super Black Liner je zanimivo oblikovan. konica je neverjetno natančna in z njim lahko ustvarim čudovit eyeliner - kdar je moja roka dovolj mirna. O Artdeco Long Lashes maskari pa lahko rečem, da na mojih trepalnicah ustvari neverjeten volumen, poleg tega pa je ena najbolj črnih maskar, kar sem jih kdaj preizkusila (ocena *tu*).


Staying with the eyes for another moment, I'm dying to show you my favorite palette of the year. Although I've only had the Urban Decay Naked Basics palette for a month or so, I've been using it every day and it really is wonderful. If you want to see a review, let me know down below! I often use the Nudestix Magnetic Eye Color (Gilt) as an eyeshadow base or all over my crease. It's a soft pencil in coppery gold color and makes any color applied over it stand out even more. Last but not least let's talk about my favorite brow product, the Freedom London Duo Brow Powder (shade Soft Brown) that is soft enough so I can comb it out evenly through the hairs but not too soft which would make it apply unevenly. Unfortunately, the L.O.V. Eyebrow designer that I regularly use to draw in individual hairs and that comes with a spoolie to comb through them got lost somewhere during the photo shoot for this post.

Če se še za trenutek pomudiva pri očeh, bi ti rada pokazala svojo najljubšo paleto. Res je, da je Urban Decay Naked Basics z menoj šele dober mesec, vendar pa jo uporabljam vsak dan in je resnično čudovita. V kolikor bi rada videla oceno, mi to sporoči v komentarju! Na očeh za podlago pogosto uporabim tudi Nudestix Magnetic Eye Color (odtenek Gilt), ki je mehak svinčnik v bakreno zlati barvi. Vsi odtenki, nanešeni preko njega, svojo barvo pokažejo veliko bolj izrazito. Nenazadnje imamo tu še moj najljubši izdelek za obrvi, Freedom London Duo Brow Powder (odtenek Soft Brown), ki je ravno prav mehak, da se ga lahko lepo razčeše med obrvmi, hkrati pa ne tako mehak, da bi se neenakomerno nanašal. Žal se je med fotografiranjem nekam izgubil L.O.V. Eyebrow Designer, ki ga uporabljam za izrisovanje navideznih dlačic, na drugi strani pa ima tudi ščetko, s katero lahko obrvi lepo počešem pred nanosom zgoraj omenjenega senčila. 



Last, but maybe the real MVP's of the year, are my lipsticks. Last year, I could barely find some that really stood out, but this year I had a hard time choosing my favorites. I finally stopped at the number five. First is my liquid matte lipstick Trend It Up Ultra Matte Lipcream (085). Even though I'm not loving teh applicator, this liquid lipstick is really nicely pigmented, the color is wonderful and has good staying power. The next lovely lipstick is the Golden Rose Velvet Matte Lipstick (010). Even though it's not as lasting as some liquid lipstick, it manages to stay on my lips for quite some time. I particularly like that the Golden Rose lipsticks don't dry out my lips. That is not true for the Kat Von D Studded Kiss (Lolita) that has a drying formula, but I love the red-brown color of it so much, I'm able to forgive everything (review *here*). The prettiest red color has only been in my life for a short while but I'm mesmerized by it and it will be ruling my lips all of December - my Avon Lux (Red Haute). This lipstick has a beautiful red color, is very hydrating and hidden inside are miniscule glitters that give a special sheen to the lips. Last in the line of my beautiues is the Lancome Juicy Shaker (Mangoes Wild) that is essentially a colored gloss. It kept my lips well hydrated during the summer days and I can't wait to spend more time with him next spring (review *here*).

Zadnje, ampak v tem letu skoraj najbolj pomembne, so moje šminke. Lani sem komajda našla kakšno, ki me je res prepričala, letos pa sem težko izbrala svoje najljubše. Pa vendarle sem se zadržala in ustavila pri številki pet. Prva je moja tekoča mat šminka Trend It Up Ultra Matte Lipcream (085). Kljub temu, da nisem najbolj navdušena nad aplikatorjem, pa je zaključek te tekoče šminke lepo matiran, barva je čudovita in dobro obstojna. Naslednja čudovita šminka je Golden Rose Velvet Matte Lipstick (10). Kljub temu, da te šminke niso tako obstojne, kot tekoče, mi vseeno na ustnicah zdržijo kar lep čas. Golden Rose mat šminke so mi še posebej všeč, ker ustnic ne izsušijo. To ne velja za Kat Von D Studded Kiss (Lolita), ki spada med bolj suhe formule, vendar pa mi je ta rdeče-rjava barva tako všeč, da ji odpustim prav vse (ocena *tu*). Najlepša rdeča barva je v mojem življenju šele kratek čas, vendar me je popolnoma prevzela in bo na mojih ustnicah vladala cel december - moja Avon Lux (Red Haute). Šminko poleg čudovite rdeče barve odlikuje izjemna vlažilnost, v njej pa se skrivajo tudi mikroskopsko majhni delci bleščic, kar da ustnicam prav poseben sijaj. Zadnji v vrsti mojih lepotic je Lancome Juicy Shaker (Mangoes Wild), ki je pravzaprav obarvan lipgloss z okusom po mangu. Moje ustnice je hranil in vlažil v poletnih dneh in ko pride poletje, se bova ponovno družila (ocena *tu*). 



This was my favorite make-up of the past year. Don't forget to find the secret word for the giveaway, and make sure to mark December 13th on the calendar since I'm going to tell you something special about myself and show you the products of this years' giveaway. Until next time, stay beautiful!

To so moja najljubša ličila letošnjega leta. Ne pozabi poiskati skrivne besede za sodelovanje v nagradni igri, predvsem pa si na koledarju označi 13. december, ko ti bom v objavi o sebi povedala nekaj prav posebnega, hkrati pa pokazala tudi letošnji paketek za nagradno igro! Do naslednjič, ostani čudovita!


2 comments:

  1. Čudovita objava,res mi je všeč ta povezava objav :) Podrobnejša ocena Urban Decay paletke bi bila super! Sem jo videla v Sephori,vendar sem se potem odločila za Too Faced paleto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katero pa si vzela? Jaz imam od Too Faced Chocolate Bar in je moja najljubša paletka vseh časov, hands down. Je pa tale zelo nežna, malo romantična, mat pa je sploh letos tako popularen, da sem jo morala imeti.

      Si pa mislim, da bodo zdaj naslednja štiri leta povsod same bleščice, da si bom morala kupiti še kakšno tako paletko ;)

      Delete